Феєричне завершення тижня психології: загальношкільний флешмоб #разомяскравіше. Суть його полягала у тому, що кожен клас обрав для себе спільний стиль одягу (за кольором чи темою) та мав коротко і цікаво презентувати його. Подібні заходи спрямовані на згуртування класних колективів та створення сприятливого психологічного клімату для усіх учасників освітнього процесу.
Учні 9-их та 11-го класів зараз потребують нашої особливої уваги та підтримки, адже стоять на порозі дорослого життя, і від вибору, який вони зроблять, напряму залежить їх майбутнє. Саме тому в рамках профорієнтаційної роботи та тижня психології 22 квітня з ними було проведене заняття з елементами тренінгу на основі матеріалів національного уроку від Центру «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» (платформа Career Hub) спільно з Першим Українським Міжнародним Банком (ПУМБ) на тему «Моє майбутнє в Україні». Заняття проводилось з метою формування уявлень про професії майбутнього та інформування учнів про реалізацію Проєкту “Моя кар’єра в Україні”, який впроваджують, щоб показати молодому поколінню можливості для самореалізації в Україні, на дихнути на свідомий вибір професії та створити платформу для передачі досвіду успішних людей молоді (Більш детальна інформація про проєкт за посиланням. https://careerhub.in.ua
Дорослі, особливо ті, чия професійна діяльність напряму пов'язана зі стресом, можуть взяти до уваги прості арт-терапевтичні вправи, як спосіб відволіктись, розвантажитись, зрозуміти свої почуття та мобілізувати внутрішні ресурси для подолання труднощів.
21 квітня - Всесвітній день творчості та інноваційної діяльності - запроваджений з метою поширення інформації про важливу роль творчості у вирішенні проблем і кожної окремої особистості, і всього суспільства. Творчий потенціал є у кожного з нас, потрібно лише розкривати і розвивати його, адже завдяки йому людство створило безліч прекрасного. Сьогоднішній день був присвячений темі творчості, діти із задоволенням демонстрували свою креативність та, безумовно, отримали задоволення від занять з елементами арт-терапії.