Зараз усі опинились у надзвичайно складній життєвій ситуації, особливо від постійного страху та невизначеності страждають діти та підлітки. Саме тому дистанційне навчання тепер, як ніколи, стало важливим інструментом отримання знань та психологічної підтримки, бо дає можливість не втрачати зв'язок з "нормальним" життям, звичними справами, соціальними ролями. Тому особлива увага зараз спрямована саме на психологічний стан та ресурсність педагогів, які є орієнтирами, опорою та прикладом в усьому для своїх учнів.
Вчителям особливо важливо зараз піклуватись про себе, дозволяти собі "проживати" різні емоції; опираючись на свій життєвий досвід та багатий внутрішній світ, намагатись збагачувати своє найближче оточення добром, теплом, надією на краще. Вчителі та батьки зараз, не зважаючи ні на що, мають зберегти в дітях віру в те, що добро завжди перемагає зло, а любов завжди перемагає ненависть і насильство.
...
Читати далі »
|
На онлайн зустрічі разом з учнями 9-А класу ознайомилися як захистити органи дихання, провели практичне заняття яке допоможе при надзвичайних ситуаціях так як є актуальним на даний час.
|
«Ваш погляд стане ясним лише тоді, коли ви зможете зазирнути в свою власну душу». Ці слова належать відомому психологу Карлу Густаву Юнгу і досить вдало відображають одну з головних цілей психології як науки – допомогти кожному з нас пізнати самих себе.
З 18 по 22 квітня у КЗ «Шолоховська СЗШ» заплановано провести Тиждень психології – комплекс щоденних різнопланових заходів, що спрямовані на поглиблення знань про психологію в цілому, навчання навичкам самопізнання та самодопомоги, формування позитивного світосприйняття, зняття емоційного дискомфорту в учасників освітнього процесу. Нажаль, цього року заходи будуть проводитись у дистанційному форматі, але дуже сподіваємось, що вони стануть корисними для усіх учасників освітнього процесу нашої школи.
Починаємо з практичних рекомендацій для батьків та вчителів, які допоможуть зрозуміти відчуття дітей та, у разі необхідності, вчасно надати правильну допомогу.
...
Читати далі »
| |